Blogger Backgrounds

2011. július 1., péntek

5. fejezet

Baszom a szátokat hogy nem írtok komit...
Pedig  a következő fejezeten bepusztultok...


5. fejezet

Dezsavűűűűűű

Nessie Cullen

Megint keményen landoltam csak most a japán határnál. Anyám kb. 100 yardnyira tőlem landolt. A fenébe is elhagytam a faszom! Szégyent hoztam a Cullen névre! Egy igazi Cullen úgy szorította volna hogy a pink borítás elkékült volna. Charlie ezért biztos hogy megbasz. A szó szőrös értelmében. (Merthogy Charlie-nak szőrös.) anyu mesélte régen amikor még kicsi voltam. Így akart elijeszteni a korai szextől Jacobbal. Kevés sikerrel, mert Jacob már alig néhány napos koromban a magáévá tett. Vajon Emmett-nek is szőrös? Már nagyon kíváncsi vagyok a szappanpózra.
Nem álmodozhattam tovább mert anyám közeledett felém eszelős tekintettel.  És akkor megláttam anyám felcsatolt farkát. Még mindig van esély arra hogy megbasszam Emmett-et! Meg kell szereznem anyám farkát. Csak ez az egy esélyem maradt.
Elindultam anyám farkáért de ő észrevette mire készülök.
- Elhagytad a farkad! Nem vagy méltó a Cullen névre! – kiáltotta anyám. – Hát erre neveltünk téged apáddal?!
- Apának könnyű, neki fent marad. – vágtam vissza. – Egyébként a te farkad volt.
- Te hülye kis ribanc! Elhagytad a farkam! Mit fog ehhez szólni Jimmy? Az a műbroki anyáról lányára száll! Tudod te hány generációt elégített már ki? Remélem nem mostad meg, úgy izgibb.
- Boldog lehetsz nem mostam meg. Ahogy nagyapa is említette.
- Szóval odaadta? Azt hittem elloptad. Pedig úgy tudtam hogy ma este szüksége lesz rá.
- Összejött megint Sue-val?
- Nem. A nagyapik jöttek össze.
- Na és minek neki a műfasz?
- Tudod Charlienak nem valami nagy odalent. Anyám ezért is hagyta el.
- Á szóval tőle örökölted. Neki a fasza kicsi, neked a melled. Még mázli hogy apára ütöttem. Neki hatalmas.
- Tök mindegy! Lehet akármilyen nagy a melled Emmett akkor is az enyém lesz. – szűrte a fogai között.
- Esélyed sincs ellenem!
Anyámnak több se kellett. Rám vetette magát és ugyanott folytattuk ahol abbahagytuk. Nehezen de bevallottam magamnak hogy anyám erősebb mivel én csak fél vámpír vagyok.
Anyám egy szép balossal – közben letéptem a faszát – ismét elrepített az orosz határig.
Dezsavűűűűűűűűűű (írjatok komit hogy kell leírni)
Egyszer csak megjelent Inna és Bob Taylor és csak nekem elkezdték énekelni a Dezsavűűűt.
- Na ne! Ha ezt odaadom befogjátok? – mutattam a faszomra.
- Rendben. – mondta Inna miközben felcsatolta magának. Azzal továbbmentek dúdolászva.
- Nem arról volt szó, hogy befogjátok???! – kérdeztem dühösen, és nekik támadtam. Sztár vért még sohase ittam. Jó lett a hangom. Így majd szebben énekelhetem Emmett-el a kéj dallamát. Így aztán eszembe jutott, hogy hogyan tudnám elcsábítani Emmett-et. Irány Hollywood!  

6 megjegyzés:

  1. Azt.A.Jó.Rohadt.Istent!

    Ez rohadt jó lett!!! Szegény Nessie, mikor mehet már haza? Ilyen korán kezdte volna? Pár hónapos korában? :O Ja, és úgy kell leírni, hogy: deja vu

    Siessetek!

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Úr Isten xD
    Ez tök jó volt xD
    Én Bellának szurkolok :D
    Siessetek!
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. WOW!!!!!
    Szuper fejezet volt XD
    Hajrá Nessie!!
    várom a kövit
    puszy

    VálaszTörlés
  4. szia nagyon jó lett,!
    Áhh, nessi az kézs voltxD
    am, De zsa vű a helyes:D

    VálaszTörlés
  5. nagyon f*sza lett a feji...
    Nessi, már ilyen korán kezdte..kigondolta volna :)
    mint, mindig elmebetegek vagyok! ×Đ

    VálaszTörlés
  6. sziaa
    hát hallod most se csalodtam bennetek:D
    jol lett:D
    Hajrá Nessie:D
    De Jake-kel már pár napos korában?:O
    leírni pedig ugy kell,hogy: deja vu
    siessetek:D

    VálaszTörlés