Blogger Backgrounds

2011. június 18., szombat

4. fejezet

Oké, kicsit késett de nem kell leharapni a fejem :) Sok volt a buli most hogy vége a sulinak, és semmi időm, Béci meg lelépett. De itt van nesztek legyetek boldogok!!!

Gigi voltam.


4. fejezet

Irány Magyarország!


Edward Cullen


Itt minden tiszta őrültek háza! Undorodva néztem ahogy Sam és a falkája először megszagolja majd magáévá teszi Emmett seggét. Hallottam gusztustalan perverz gondolataikat és az a legrosszabb hogy Emmett még élvezi is. Egyedül én és Rosalie maradtunk józanok. Carlisle Charlie-nál van, Cserháti Zsuzsát hallgatnak és bele se merek gondolni, hogy mit csinálnak. Bella és Nessie most kitudja, hol vannak. Jasper nem rég vetette rá magát Peter-re. Charlotte pedig rávetette magát Alice-ra, de Alice-nak nem tetszett mert ő Emmett seggét akarta.
Mindenki Emmett seggét akrta. Kitört a háború és a szerződének is annyi.
Ekkor, megérkezett Carlisle és Charlie kéz a kézben. Erről eszembe jutott Bells. Ki tudja mit csinálnak Nessie-vel.
Észrevettem hogy Charlie és Carlisle felém közelegnek kielégült mosollyal az arcukon.
- Nem láttad Nessie-t? Kéne valami, amit kölcsön adtam neki. – kérdezte Charlie.
- LOST – csak ennyit bírtam mondani.
- A fenébe is! – dühöngött Charlie. - Többet se adok semmit annak a lánynak.
- Nem szállsz be te is cuki fiú??? – nyalta meg a szája szélét Carlisle.
Ezt nem hiszem el! Már a saját apám is ilyen perverz?! Részben hízelgő volt hogy engem akarnak és nem Emmett-et.
Charlie és Carlisle elindultak hazafelé mikor észrevettem hogy az összes klán követi őket kivéve a családomat. Remek! A többiek még mindig Emmett-tel voltak elfoglalva, engem pedig le se szarnak.
Lehet hogy Stephenie megőrült? Mi köze van ennek a novellának Emmett seggéhez? Kinek van ilyen beteg agya? Olyan mintha két magyar írta volna össze ezt az egészet. Olyan mintha engem meg Bellát két idióta szét akarna választani. És miért pont Emmett? Ti idióták nem tudtatok volna valami eredetibbet kitalálni? És apámat minek kellett megrontani? Tök jól kijöttek Esme-vel. Tudom hogy Charlie magányos de ez már túlzás! Ez már beteges! És hogy jön ide Zámbó Jimmy meg Cserháti Zsuzsa?! Ezt nem engedhetem meg! El kell mennem Magyarországra! Le kell állítanom ezt a két hülyét mielőtt még Nessie megtenné amire készül.

3 megjegyzés: