Blogger Backgrounds

2011. július 11., hétfő

6. fejezet

Na császtok! 


Előszöris! Mi az hogy Béci vezet a szavazásba?!?!?!?!??! Az egy dolog hogy ő dühös lesz ha veszít, de Gigit ne akarjátok megismerni olyankor!!!! 
Itt a fejezet, az egyik kedvencünk. 
De ha nem szavaztok rám (Gigire) akkor bajok lesznek. 
Na nesztek hálátlan kutyák, itt a kutyátok. 


Gigi voltam. 




6. fejezet

Csap and Chappy


Jacob Black



Még mindig basztam Emmett-et. A segge olyan számomra mint a drog. Mint a saját ínyem szerint kevert heroin. Hallottam Sam parancsát a fejemben, hogy álljak le mert ő következik.
Ephraim Black fia nem engedelmeskedik Levi Uley-énak. – feleltem gondolatban.
O devla márola – hallottam Sam válaszát.
A többiek egyetértve felmordultak.
Felvágós – mormolta Paul.
Én nem figyeltem rá, csak Emmett formás seggére, tekintettem és élveztem ahogy testünk egybeforr. Teljesen bevésődtem Emmett seggébe. Úgy éreztem hogy ő is belém.
Ekkor váratlanul begurult Billy. Őrült tekintettel nézett körül.
- Hol van Emmett? – ordította vérben forgó szemekkel.
- Ez nem lehet igaz! – ordított mint egy sakál Rosalie. Egy hirtelen mozdulattal a két hátsó kerekére fordította Billy tolószékét és a lépcső széléhez tolta.
- Kiborul a Billy ha debil a buli vili? – kérdezte gonosz vigyorral az arcán.
- Boruljon a Billyyyyyyyyyyyyyyyyyy… - nyögte Jasper Peter-rel együtt a kielégülés határán.
Rosali-nak több se kellett. Dühösen lelökte Billy-t a lépcsőn. Óvatosan hátranéztem az apámra ügyelve bevésődésem tárgyának biztonságára.
„Billy utolsó nevetésének halvány emlékével az arcán üveges mélyen ülő szemmel meredt a semmibe.”
A látvány nem kavart fel. Csak Emmett-re koncentráltam. Ekkor Esme lerángatott Emmett-ről.  
- Végre egy értelmes ember. – sóhajtott fel megkönnyebbülten Rosalie.
- Fenét! Most én jövök! – mondta Esme, majd felcsatolt magának egy tizenharmadik századbeli műfaszt és nyomni kezdte fogadott fiát.
Én már az elélvezés határán voltam. Utolsó erőmmel még Emmett elé álltam. De már nem tudtam irányítani, kinyílt a csap és az egész folyadék Sam pofájába került, majd egy vau hang kíséretében kifogytam a szuszból. Visszaváltoztam.
- Kérek egy kis Chappy-t – motyogtam kimerülten. Attól talán újra feláll.

3 megjegyzés:

  1. szia
    WOW!!!!!
    végig röhögtem az egészet:D Nagyon jó volt, bár betegek vagytok, de csak jó értelemben XD
    várom a kövit
    szia

    VálaszTörlés
  2. sziaa
    te jo ég xdd
    nagyon jo lett:D
    annyit röhögtem xdd

    VálaszTörlés
  3. Sziaaa
    Hát ez beteges, joh értelemben....

    Végigröhögtem az egészet...
    ALig várom a folytit.....

    VálaszTörlés