Blogger Backgrounds

2011. december 31., szombat

7. fejezet (gondolom rég olvastátok már a történetünket szal sztem olvassátok el megint az egészet hogy értsétek ;)

7. fejezet.


Esme sziget.



Charlie Swan

Én és Carlisle sikeresen megszabadultunk a többi klántól. Végre csaphattunk egy nagyapis bulit.
Carlisle nem akarta megmondani hogy hova megyünk. Egész éjjel repültünk.
- Carlisle hova megyünk? – kérdeztem 100szorra.
- Sss – helyezte mutatóujját az ajkaimra – majd megtudod ha odaértünk.
Hideg édes lehelete csiklandozta az arcomat.
- De… - kezdtem volna tiltakozni de Carlisle egy gyengéd csókkal elhallgattatott.
Párszor át kellett szállnunk de végül csak megérkeztünk. Útközben hallgattam Cserháti Zsuzsa lemezét.
- Hol vagyunk? – kérdeztem kíváncsian.
- Esme szigetén. Itt fogant az unokánk. – rám kacsintott mire én vörös lettem mint a rák. Bementünk egy nagy fehér szobába ahol nagyon meleg volt. Carlisle lecsókolta az izzadságcseppeket a tarkómról.
- A vízben várlak. – szólt rám édesen mire én elpirultam.
- Csak előtte kaphatnék egy-két férfi percet?
- Igyekezz szerelmem. – suttogta a fülembe és azzal magamra hagyott.
Bementem a fürdőbe és lezuhanyoztam, valamint jó ötletnek tűnt leborotválni a lábam és a dzsungelt odalent. Nem tudtam mit vegyek fel ezért magamra csavartam egy törülközőt.
Kinéztem az ablakon. Carlisle ruháit – amik a fák tetején voltak szanaszét – fújdosta a szél.  Ettől beizgultam. A farkam akaratom ellenére is felfelé meredezett. Kimentem utána és megtörtént amire már Cserháti Zsuzsa óta vártam…
Reggel, amikor felébredtem tele voltam horzsolásokkal és kék-zöld foltokkal. Egy lapot találtam magam mellett Miss. Cullen-nek címezve:

Sajnálom.
Ez így nem mehet tovább. Rájöttem, hogy a méreted, nem tud engem kielégíteni. Sajnálom. Tegnap, amikor végeztünk megismerkedtem valakivel. Cserháti Zsuzsával. Tudom, hogy Zsuzsi sokat jelent neked, de őszintén szólva nem érdekel. Tudod én rájöttem, hogy biszex vagyok.
Még egyszer sajnálom.

Carlisle

Ui. Ja és juss haza, ahogy akarsz. Puszi.

Szomorúan olvastam és a könnyeim akaratom ellenére kicsordultak, majd a farkam is lekonyul
t.   

2 megjegyzés:

  1. sziasztok
    hát ez nem volt semmi:)
    szegény Charlie :(
    várom a kövit
    puszy

    VálaszTörlés
  2. Halii!
    OMG!! xDDD Nagy lett...:D:D:D:D:D:D:D:D szegény Charlie:/ és rövidke :/// Siessetek
    Puszi: Nesss

    VálaszTörlés